středa 31. května 2017

Není chvály bez ale



Případ uzavřen.



„No, to je dost, tak spusť.“
„Jen si umyju ruce, vydrž.“
„Jsem na to moc zvědavej! Celou dobu jsem ti držel palce!“
„Co říkáš?“
„Že jsem ti držel palce!“
„Až tak skvělej spolubydlící že bys byl? To se mi nechce věřit.“
„Blbečku. Člověk ti tady u studia poskytuje duševní podporu a ty to ani neoceníš. Příště se na tebe můžu vyprdnout.“
„Příště se za mě zkus možná pomodlit. To přece umíš, ne?“
„Neříkej, že to bylo tak zlý?“
„Jak se to vezme.“
„No, nevypadáš ani moc nadšeně ani nijak zvlášť přešle. Tak do toho, jsem jedno ucho.“
„Sešli jsme se na náměstí, u Hanácký, však víš, ne?“
„To se ví, byl jsem tam několikrát s tou Lenkou.“
„Už když jsem ji viděl z dálky, bylo to prostě ACH. Nádherná, hochu. Vlasy sepnutý v culíku, legíny, světle modrá blůzka.“
„Ale, takže legíny, jo?“
„Bylo krásně, tak jsme se šli projít. Já vůl jsem si samozřejmě vzal mikinu, takže po pár minutách ze mě lilo jako z konve. Naštěstí jsme sedli v parku u fontány, tam pod tu vrbu, víš kde.“
„Jo, vím, tam je to fajn. Když tam teda zrovna nemusíš hodinu trčet a krmit kachny.“
„Poseděli jsme, pokecali, zasmáli jsme se. Říkal jsem si: Konečně normální obyčejná pohodová holka. Žádná fiflena s nosem nahoru, co se štítí sednout si na lavičku, protože jak má vědět, že tam před ní neseděl nějakej bezďák, žádná šíleně fancy girl, pro kterou neexistuje nic jinýho než sushi a kafe ze Starbucks. Pravej opak. Dokonce ani vody se nebála, tak jsme trošku blbli, než nás policajt upozornil, že v našem věku bychom už teda jako nemuseli kolem sebe cákat vodou jak malý děcka. Hlavně miluje kolo a trajdání po horách. Umíš si asi představit, jak jsem se do ní okamžitě bezhlavě zabouchnul.“
„Takže kotlíkářka, jo?“
„Houby kotlíkářka. Jenom skvělá holka, co se nebojí, že se trochu opotí. S úžasným smyslem pro humor a pro dobrodružství. Zkrátka, žádná upjatá kráska v kostýmku.“
„Prostě kombinace NOPH?“
„Ukázková kombinace NOPH. Když se setmělo, prošli jsme si noční město a dělali kraviny ještě chvíli po tom, co začalo pršet. Chtěli jsme jít sednout do čajovny, ale zavírali v deset, takže bysme si stejně nestihli nic objednat. Doprovodil jsem ji domů, proti čemuž vůbec nic nenamítala, a pak mě pozvala nahoru.“
„A je to tady!“
„Klábosili jsme asi do dvou do rána, prostě neuvěřitelný! Dlouho jsem si s někým tak bezvadně nesedl.“
„A dál...?“
„Co bys řekl?“
„Počkej... fakt?“
„Jo.“
„Ale nazdááár!“
„Jak říkám, neskutečný. No a pak...“
„Tak to vybal!“
„Pak jsem ji další dvě hodiny utěšoval a dozvěděl se spoustu zajímavých věcí.“
„Počkej, to nechápu.“
„Dozvěděl jsem se například, že ta holka je schopná neskutečný a obětavý lásky a hlubokých citů vůbec.“
„Co, vyznala ti lásku?“
„To zrovna ne, ale když tak hezky a provinile mluvila o svém snoubenci, nějak mě to dojalo, nebo co.“



Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky moc za návštěvu! :)